sobota, 25 lipca 2015

Emmm... Co u mnie? O.o

Hejka!
Jejku przepraszam was za moją chwilową nieobecność, ale tak wiele rzeczy chciałam zrobić ^.^
Więc po pierwsze trochę pobrzdękałam na gitarze ( jestem samoukiem i nauka coraz lepiej mi idzie!! )
Napisałam parę rozdziałów książki (już wspomniałam, że piszę ;)) pomalowałam paznokcie dx kąpałam się w basenie... I oj, aż za dużo tego : D
Jaaacie i mam taką fazę na pudrowy róż :) (mam nadzieję, że wkrótce mi przejdzie, bo to zaczyna się robić niebezpieczne ;d )
Poszukuję po sklepach jakiegoś lakieru w tym kolorze, ale jeszcze nie znalazłam ;c Może się uda i w przyszłym tygodniu już go zdobędę!! ;)


O MATKO (^o^)  ♥♥♥

 

A tak przy okazji... Czyż metaliczne tatuaże nie są boskie? :* Ostatnio moje upodobania z metalicznego lakieru do paznokci przeniosły się na tatuaże.. ;))



Ale lakier którego używałam był naprawdę super, polecam!! Miss sporty 



A tatuaże z celebrity tatoos :o

Jednym słowem cuuudo! 
A skąd taki wpis? ;/
Poprostu chwilowy brak weny...
3mcie się! ;**




RASHBERRY ;**



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz