sobota, 11 lipca 2015

Dzisiejsze zakupy ♥ ♥ ♥

Hejka :*
Rashberry wita! : D
Więc dzisiaj relacja z zakupów z przyjaciółką <3
Co, gdzie i za ile kupiłam.. ;) Skorzystałam z promocji więc może ktoś skusi się na jakiś drobiazg ;))
Chciałabym jeszcze przeprosić za moją nieobecność w przyszłym tygodniu ale jestem na wakacjach nad jeziorem i jest prawdopodobieństwo, że nie będzie dostępu do internetu :cc Sorki ;'( Ale na pewno po przyjeździe za tydzień w niedzielę zdam wam swoją relację z pobytu ;) Zamieszczę też zdjęcia!! Dzisiaj troszkę więcej wpisów, by nadrobić moją nieobecność ; )

A wracając do wpisu...

Naszyjnik - Textil market ~ 4,99 pln



Bluzka - House ~ 14,99 pln


Bluzka - Reserved ~ 19,99 pln

Naszyjnik - Pepco ~ 4,99 pln

Naszyjnik-kołnierzyk - Texil market ~ 12,99 pln


Zakupy podsumowując były udane, w niedużej cenie... Poprostu MEGA :D Ale i tak najlepsze były przyjemnie spędzone chwile... <3
DZIĘKUJĘ!!! ;**


POZDRO ;*

Rashberry



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz